četvrtak, 19. ožujka 2015.

New in

Poz ljudi
Evo napokon novi post. Danas ću vam pokazati što sam novo kupila u proteklih mjesec dana. Neke stvari još nisam koristila, ali uskoro ih namjeravam isprobati i javiti vam kako mi se sviđaju. Nadam se da će vam se post svidjeti.

Krenuti ću sa dekorativnom kozmetikom

#1  Essence I love extreme crazy volume maskara

Maskaru sam kupila nedavno i mogu reći da mi se sviđa. Četkica je jako velika i gumena što se meni baš i ne sviđa jer puno proizvoda ostane na njoj. Tekstura maskare  mi je u početku bila dosta mokra i jako mi je sljepljivala trepavice, sad nakon tjedan dana mi je super i lijepo produži i da volumen trepavicama.
Maskaru sam kupila kad je bila u Kozmu na sniženju za 17 kn, redovna cijena maskare je oko 21 kn što nije puno za dobru maskaru.




















#2 Essence soft touch mousse

Kao što ime pudera kaže pjenaste je teksture. Ovaj puder sam koristila par puta i svidio mi se upravo zbog te pjenaste teksture jako lako se nanosi i blenda, prekrivanje mu je srednje. Ja imam mješovitu kožu nos mi se masti dok je sve ostalo normalno. Ne bi ga preporučila osobama koje imaju suhu kožu jer bi dosta isticao suhe dijelove, savršen je za cure mješovite do masne kože. Dolazi mislim u 4 nijanse moja je najsvijetlija 01 matt sand, dobije se 16g proizvoda i cijena ovog pudera je oko 30 kn što nije puno.
#3 Essence all about matt puder
Ovaj puder sam svega jednom koristila iz razloga što mi je nijansa malo tamna pa čekam ljeto da potamnim. Na prvi dojam puder dosta lijepo miriše, tekstura mu je srednje gusta, znači kad ga istisnete na ruku neće curiti. Kažu da traje 12 sati, ali ne bi se baš složila s tim. Moja nijansa je 10 matt beige i cijena mu je oko 30 kn, Dobije se 30 ml. Nemam vam više što reći o ovom puderu jer stvarno ga nisam dugo koristila. 
#4 Essence eyebrow stylist set 

Ovaj proizvod isto nisam baš koristila. Dobiju se dva smeđa sjenila, jedna svjetlija jedna tamnija nijansa, kistić za nanošenje sjenila koji je po meni malo debel ako hoćete nanesti precizno sjenilo, uz to još dobijete predloške za obrve koje su po meni katastrofa. Cijena ovog seta za obrve je bila oko 25 kn. 
To je bilo to što sam kupila od dekorativne kozmetike, još imam tri proizvoda preparativne kozmetike.

#1 Balea njegujuća krema od trešnje 

Ova krema je namjenjena za njegu tijela, lica i usana. Ja ju koristim za lice i nekada za ruke. Krema miriše po trešnji što se meni osobno jako sviđa, dosta je masna i lako se razmazuje, poslije nje ruke budu mekane. Krema se nalazi  u maloj ambalaži što je dobro pa ju možete ponijeti sa sobom i mazati se. Dobije se 30 ml proizvoda za cijenu od 10 kn. 
#2 Balea swirled kisses balzam za usne 

Kod ovog balzama me isključivo privukao njegov slatki izgled. Balzam ima preslatki miris, ali okus mu je jako čudan ( ne jedem balzame, već kad obližem usne ) i to mi se nikako ne sviđa jer sam jako osjetljiva na okuse kod balzama. Balzam ne njeguje nešto pretjerano, ako vam je potrebna baš jaka njega ne bi vam ga preporučila. Dobije se 4.5g proizvoda za cijenu oko 13 kn 


#3 Schwarzkopf schauma sprej za njegu kose bez ispiranja 

Ovaj proizvod sam danas kupila i već odmah mi se svidio, ima preljep miris nekako slatkasti.
Kao što ime proizvoda kaže proizvod je namjenjen za njegu kose. Evo što oni kažu: Regeneracija i njega sprej za njegu kose bez ispiranja- za oštećenu i suhu kosu. Formula sa shea maslacem i ekstraktom kokosa dubinski obnavlja vašu kosu. Za trenutačno lakše raščešljavanje,obnavljanje i 100% snage. Uporaba: protresti prije uporabe. Nanijeti na ručnikom prosušenu kosu s udaljenosti od 20-25 cm. Ne ispirati. Ne prskati u oči. Zaštititi od smrzavanja.
Ja sam ovo isprobala na suhoj kosi i odmah se osjetilo kako je kosa mekša, ja imam kovrčavu kosu i treba mi nešto za raščešljavanje. Kada ga bolje isprobam donosim vam recenziju. Dobije se 200 ml za cijenu od 16 kn.
Nažalost za ovaj proizvod nemam sliku, na internetu nisam mogla naći, a loše je osvjetljenje da ja uslikam i to je razlog zašto su sve slike s interneta. 

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio i ako hoćete recenziju posebno nekog proizvoda slobodno napišite i također napišite ako imate neku ideju za post :) 


Nema komentara:

Objavi komentar